[LIKE! LIKE! SUKE! SUKE!]

October 5, 2010

yezzaaaaaaaa..aku pun ada.......hahahahaha...

selamat siang buat teman2..hahaha..dah mcm indon dah korang yg baca ni...aku lau dah ade binatang ni..mmg ln xde la...cerita bola je la keje aku...lg2 crite kelab kegemaran aku...Arsenal FC la ape lg....dari dulu smpai skrang mmg aku support arsenal je la...biar la ape org nk ckp..biar la ape org nk kate...aku tetap brsama arsenal....pusing2 mcm tu gak...bile kalah kene kutuk..bile aku menang...kutuk la dieorang blk...hahahahaha...senang bukan...jgn ribut2....ape2 pun...trime kasih ye syg sbb tlg buatkn blog sy..bukan sy x pndai..cume xde mase je nk wat blog ni (ayat cover line)....hahahahahaha...utk permulaan ari ni....xde ape2 sgt kot...cume nk blajar cm mane nk menjahanamkn blog ni je...hahahaha...ok..c yaaa....

No comments:

Post a Comment