[LIKE! LIKE! SUKE! SUKE!]

October 5, 2010

REVIVE-SPORTS PLANET ULTIMATE CHAMPIONS LEAGUE

-9 october 2o1o-  3 hari lg....  utk pertama kalinya aku dpat merasai tournament futsal grand final...mmg bgus2 team yg aku tngok senarai grand final ni...name pun grand final kn...3 thn prcubaan i-metro x membuahkn hasil....tp rezeki aku utk game revive ni....ape pun...aku akan cube sebaik yg mungkin utk team aku yg bnyak brjasa utk aku...brmain ngan penuh semangat...wlupun kadang2 aku cepat down bile game...tp kali ni aku nk kekalkn semangat stiap game aku....nsib baik dpat teammate yg bgus2 wlupun aku x bgus sgt....hahahahahaha...merendah diri itu bgus utk kesihatan......mlm ni train utk hari yg terakhir sblm game....

ni la die muke2 ahli pasukanku....mmg roboh abis la kn..hahahahaha...maaf la kwn2.....trkutuk plak....

No comments:

Post a Comment