[LIKE! LIKE! SUKE! SUKE!]

October 12, 2010

hye..kecik je skrin aku edit blog ni..maklum la edit gune fon je..aku mmg slalu tido lmbt..mlm ni cm terasa nk edit blog plak..Slalunye sblm tido mcm2 yg aku pk..tp rahsia la..bukannye ape..segan nk crite..aku ni dah la pemalu..hahahaha..aku nk crite cket 1 bende..stiap manusia diciptakn ade pasangan masing2..x kira la utk org2 yg dah brkawin atau pun masih dlm prhubungan..stiap prhubungan plak brlainan crita..bgitu gak ngan aku..aku pun x lari dari sume ni..maklum la manusia normal kn..rock2 amy search pun sblm kawin brcnta gak kn..tiger woods nk brcerai pun nangis..ashley cole brcerai smpai down moral x bole main bola..ape aku ni crite cerai plak..hahaha..cm aku plak..wlupun kadang2 gaduh..p aku ttp rase bahgia ngan die..bile x gaduh jgn ckp la..yg bestnye die ni kn..klu ketawa..mmg x ingat dunia..ikut sukati die je..ngan aku2 skali la ketawa..hahaha..klu korang kn..prnah x tngok pasangan masing2 ketawa smpai trbaring..p bukan kt tmpat trbuka..biasenye klu kt tmpat keje die la..klu kt pasaraya or shopping komplek..sempat cangkung la nk ketawa punye pasal..mmg xd pantang punye..klu die nk ketawa mmg xde control cun dah..bab yg ni mmg best la..p klu smpai wktu sensitif die...aku kene jd semut la..jinak je..hahahaha...pkai fon x bole post gmbr plak..korang tngok la kat kotak sbelah tu..yg kecik2,cute2,comey2,.tu die la..syg aku..hehehe..tmpat aku brgaduh,brgurau senda,manja2..fakta mengenai kami..tarikh lahir die same ngan tarikh anivessary kiteorg..cume ln bln je..tp tarikh lahir aku plak same bln ngan anivessary kiteorg..ssh2 sgt bezday die 7 fbruari..anivessary kami 7 mac..bezday aku plak 18 mac..dkat2 je kn..dah dkat kul2 pg rupenye..mate pun dah ngantuk je ni..sblm tu aku nk umumkn..die la satu2nye gadis yg brtakhta dlm hati aku..hehehe..syg bangat sama kamu..

No comments:

Post a Comment