[LIKE! LIKE! SUKE! SUKE!]

October 19, 2010

bUkaN nuKilaN ataU LuaHaN.....SEkadAr HanYa PerKonGsiaN.......

sabar dgn snyuman..mampu mlembutkn ht kite..tu la yg aku lakukn dlm diri aku...kadang2 dlm ksedihan aku trsnyum....dlm prhubungan..mcm2 yg akn brlaku..trpulang pd diri masing2 utk mengawalnye..bg aku...bile sygkn seseorg tu...kite prlu bnyak brsabar...brdiam diri..biase la kn..masam,masin,manis,pahit..lumrah la kn...aku ni cume manusia biase..sume prasaan yg dicipta ad dlm diri aku...aku x nafikn kesabaran manusia ade batasnye...tp x rugi ape2 klu kite brsabar kn...kadang2 bile kite brsabar ngan sesuatu prkara tu mungkin akn dpat mengubah keadaan..kesabaran ni prlu utk sbelah pihak..aku ni hanya manusia biase yg x lari dari melakukn ksilapan...sbg llaki..prlu la mengawal diri,prasaan..mengalah,brdiam diri..x brerti kite kalah atau salah...tp ianye lbih utk meredakn keadaan....api vs api = meletop la jwabnye..hehehe...aku ni hanya la manusia biase yg x smpurna...mungkin bukan la dikalangan insan2 yg trbaik..tp aku akn cube wat yg trbaik...aku ni cume la manusia biase yg xde istimewanye..tp aku akn cube wat sesuatu yg manis dan istimewa..aku ni hanya la manusia biase yg xde ape2 kt dunia ni..tp aku akn cube dpatkn atau brikn sesuatu yg mnjadi keinginan stiap manusia...benarkah stiap dugaan yg kite hadapi akn m'hasilkn ssuatu yg kite inginkn..aku dah puas hadapi sume ni..adakah kali ni yg trakhir sblm aku dpatkn kebahgiaan utk slame2nye..tp ape yg pasti..kejayaan idup seseorg tu yg akn menentukn kebahgiaan dirinye....

No comments:

Post a Comment